zondag 3 november 2013

Sfeerimpressie

Aangezien we er een nieuw teamlid bij hebben, namelijk Felix die voor ons met de muziek en sound FX aan de slag gaat, was het nodig dat ook hij een beetje hetzelfde beeld krijgt van wat wij willen maken en overbrengen met onze game. Daarom heb ik de afgelopen dagen aan concept art gewerkt wat voornamelijk om de sfeer en kleur gaat. Daarnaast hebben Yukie en ik het algemene script gemaakt voor de characters en hebben we het hele spel opgedeeld in events en gebeurtenissen. Vanaf maandag ga ik aan de slag met storyboards met daarin ook audio verwerkt en de intro/outro voor de game.

De algemene look en feel


Ergens in het begin komt er een grot die mysterieus en magisch moet overkomen. Deze staat voor de transitie van het ongemakkelijke begin en nog wennen naar de open wereld en het begin van het avontuur.



Het moment dat Kildin wordt bereikt en er een einde komt aan de grauwe, grijze omgeving


Hier nog het plaatje van de game die wij hebben verdeeld in gameplay en events



Geen opmerkingen:

Een reactie posten